Ki, ha nem N? Mikor, ha nem MOST?" |
|
|
Elgondolkozott mr azon, miknt birtokolhatja az "idt" s a "pnzt" egyszerre?
A legtbben azt gondoljk, hogy ez nekik sosem fog sikerlni. Pedig tvednek. Az itt lertak segtsgvel megrtheti, hogy mit jelent cgtulajdonosnak lenni...s arra is rdbben, hogy cgtulajdonosi jvedelemre n is knnyen szert tehet.
Mg sosem volt ilyen knny meggazdagodni. A hlzati marketing cgek elre felptett zleti rendszerrel vrjk mindazokat, akik a sajt kezkbe akarjk venni pnzgyi jvjk alaktst.
Az zleti vilgban a "hlzat" sznak van taln a legnagyobb hatalma. A vilg leggazdagabb emberei hlzatokat keresnek s ptenek, mindenki ms munkt keres.

Az "A" bet az alkalmazottakat jelli, az "E" az egynileg vllalkozkat (nalkalmazottakat). A "C" a cgtulajdonosokat, zlettulajdonosokat, a "B" pedig a befektetket rvidti. Ez a ngy negyed jelli a ngyfle pnzkereseti mdot.
A-E = Munka = egynek korltozott lehetsges jvedelem
C-B = Hlzat = csapatmunka korltlan lehetsges jvedelem
Abban a negyedben vagyunk, ahonnan a legtbb kszpnznk ramlik.
A defincik ltalban egyszerek s kzrthetek. A legtbb flrerts az "E" s "C" negyedek meghatrozsai okozzk. Gyakran megkrdezik tlem: "Mi a klnbsg az "E", azaz az egynileg vllalkoz (nalkalmazott) s a "C", azaz egy cg (zlet) tulajdonos kztt?" A klnbsget knny megmagyarzni.
"A "C", azaz egy cgtulajdonosa, magra hagyhatja a vllalkozst akr egy vre vagy mg annl is hosszabb idre is, s a mikor visszatr, az jobban zemel, mint korbban - mg az is lehet, hogy tbb profitot termel. Az egynileg vllalkoz ltalban nem engedheti meg magnak, hogy hosszabb idre magra hagyja a vllalkozst. Ha egy egynileg vllalkoz nem dolgozik, akkor tbbnyire megsznik a jvedelme."
Ez az ltalnos klnbsg az "E" s a "C" negyed kztt. Amikor valaki azt mondja, "Otthagyom az llsomat, s a magam tjt jrom.", az legtbbszr az "A"-bl az "E" negyedbe lp t, nem az "E"-bl a "C"-be.

Szemlyes alaprtkeink mly gykereinek tudhat be, hogy amikor azt krdezik tlem, "Hogyan vltsak negyedet?", gyakran ajnlom az illetknek, hogy lpjenek be valamelyik hlzati marketing cgbe. Elssorban azrt szoktam javasolni, hogy legalbb tanulmnyozzanak egy ilyen cget, mert nem lehet egyik naprl a msikra tlpni egyik negyedbl a msikba. Gazdag apm veken t irnytott, tantott, s nha szidott is, mire "C" s "B" lettem. Amint az 1. szm rtkknt mr emltettem, az letet megvltoztat zleti oktats az, amely igazn kihat egsz letnkre gondolati, rzelmi, fizikai s lelki vonatkozsban egyarnt - ez a vltozs pedig eltarthat egy darabig, s irnytsra van szksg, hogy vgbemenjen. Nmely hlzati marketing cg biztostja a megfelel idt s az irnytst.
Akik egy hlzati marketing rendszer keretein bell ptik fel "C" negyedes vllalkozsukat, sokkal alacsonyabb rat fizetnek, kisebb a kockzat is, radsul megkapjk az oktatst s a tmogatst szemlyes fejldsk folyamathoz.
Minl tbbet tudok a "C" negyedben, annl tbb a pnzem s a szabadidm.
Sok "A" s "E" negyedes bartomnak van pnze, de alig van szabadideje. Tbben sokat keresnek, de nem engedhetik meg maguknak, hogy abbahagyjk a munkt. Ez szmomra annyit tesz, mint pnz szabadsg nlkl.
me nhny a hlzati marketing cgek kpzsi endszernek legnagyobb rtkei kzl:
- Arra sztnznek, hogy hagyjuk el a "fszket", s ne legynk h alkalmazottak.
- Van programjuk arra, hogy tmaszt nyjtsanak a flelem, a ktkeds s a kudarc idszakban.
- Vannak mentoraink, akik mr vgigjrtk az utat, s biztatnak, hogy lpjnk a nyomukba.
- Nem buktatnak meg, mint az iskolban, nem is bocstanak el, mint a munkahelyeken, ha nem az ltaluk diktlt, hanem a neknk megfelel tempban jrjuk vgig az utat.
- Azon igyekeznek, hogy eljussunk a tloldalra.
Nem jobb vllalni a ngyszg egyik trfelrl a msikra val tjuts kockzatt garancik nlkl, mint egsz letnkben a munkahelyi bizonsghoz ragaszkodni, vagy vltogatni az llsokat, esetleg kitartani egyetlen munkahelyen, mg vgl tl regek lesznk a munkhoz? Szmos hlzati marketing cg vezeti t embereit egyik negyedbl a msikba, s ez nagyon rtkes szolgltats.
Ki, ha nem N? Mikor, ha nem MOST?
A hlzati marketing 3. szm rtke abban ll, hogy sokkal kedvezbb ron s sokkal kisebb energiarfordtssal hozhatunk ltre ltala "C" negyedes vllakozst.

A trtnelem sorn a "C" negyed a gazdagok kizrlagos terlete volt. AZ "A" s az "E" negyed emberei a "C" negyed embereinek dolgoznak, de semmit sem tudnak a "C" negyedrl. Az iskolarendszernk arra tant, hogy az "A" s "E" negyedben legynk szakemberek, de egy szt sem szl arrl, mi kell egy "C" negyedes vllalkozs ltrehozshoz. A hlzati marketing ipar brki szmra megnyitotta ezt a lehetsget, nem kell hozz gazdagnak lenni, s nem kellenek drga egyetemi tanulmnyok sem, amelyek gyis csak arra jk, hogy az ember megtanulja, hogyan lehet mg jobb "A", ill. "E". A hlzati marketing rendszer s ipar nagy szolglatot tett a "jtktr" kiegyenltsrt. Azzal tet sokat, hogy elrhetv tette az igazn nagy gazdagsgot brki szmra, aki hajland kvetni a rendszert, s belpni a "C" negyed vilgba - a dsgazdagok negyedbe.
"Nem az a lnyeg, hogy kevesen jutnak el a hlzati marketing rendszer cscsra. A cscs brki szmra meghdthat, nem gy, mint egy hagyomnyos vllalatnl, ahol csak egy ember kerlhet a cg lre." Ezek utn elmagyarztam, miben ltom annak okt, hogy a legtbben mgsem jutnak fel a cscsra:"Egyszeren tl hamar feladjk, noha a lehetsg adott."
"- Teht akkor mirt nehz a vlts? - kdezte az elbbi dik.
- A pnz miatt. A pnz teszi nehzz - feleltem.
- Micsoda? - kafadt ki egy msik hallgat hangosan. - Mirt teszi nehzz a pnz? Hiszen nem kerl sokba vagy semmibe a belps!
- Mert az igazi "A" s "E" negyedes emberek csak pnzrt hajlandak dolgozni. A vrbeli "A" s "E" szmra a pnz a legontosabb.
- s mi a legfontosabb a "C" s "B" szmra? Azt akarja mondani, hogy k nem pnzrt dolgoznak?
- De, csak mskppen - feleltem halkan.
szrevettem, hogy ezttal nagyon mlyen gykerez alaprtkeket piszkltam meg.
- Teht mirt dolgozik egy "C" s "B"? - tette fel a krdst egy msik hallgat.
- A "C" eszkzt pt vagy hoz ltre...ebben az esetben egy zleti rendszert. A "B" befektet az eszkzbe, vagyis a rendszerbe.
n azrt dolgozom, hogy eszkzket hozzak ltre, vagy azrt, hogy eszkzket vsroljak. Ha megvan az eszkzm, az dolgozik, s termeli nekem a pnzt...gy lesz korltlan szabadidm."

"A legtbb vllalkozsi forma, amit n tanultam olyan, hogy n llok a cscson, s csupa "A" s "E" vannak alul. A cscson nincs is igazn hely sok "C" szmra. Ezrt ajnlom minden alkalmazottamnak, hogy lpenek be egy hlzati marketing cgbe, csinljk sajt mellklls vllalkozsukknt, s kzben dolgozzanak az n cgemben fmunkaidben.
- Mirt nem hoz ltre n is sajt hlzati marketing cget? - krdezte egy fiatalember.
- Gondolkoztam rajta, s vgl gy dntttem, hogy sokkal knnyebb meglv szervezetekhez csatlakozni, mint egy jat ltrehozni. "
A hlzati marketing zlet mindenkinek lehetsget ad r, hogy eljusson oda, ahov korbban csak a gazdagok juthattak el. Mra csak egy nyitott krds maradt: Akarunk-e igazn gazdagok lenni?
Azrt ajnlom a hlzati marketinget, mert befektetsi elnyei vannak. A hlzati marketing berkeiben sikeres emberek megengedhetik maguknak, hogy olyan befektetsekbe tegyk a pnzket, amilynekbe a gazdagok.
Az adtrvnyek a "C" negyednek kedveznek a "B" negyeden keresztl.
"E" negyedes vllalkoz nem tud korltlanul tbbet s tbbet keresni, mert nincs meg az a hatstbbszrzse, amit a "C" negyedes vllalkozs knl. Az "A" s "E" a maga munkja utn tesz szert bevtelre, fizetsre, ert a napi 24 ra (vagy sokkal kevesebb is) korltozza ket.
Mindannyiunknak van lehetsge arra, hogy ms letet ljen, mert azt vlasztottk, hogy idejket "C" negyedes vllakozs kiptsre ldozzk. Sok ember egsz letben kemnyen dolgozik, s vgl mg sincs semmije, sem ideje, se pnze.
Ennek a vllalkozsnak az a szpsge, hogy a sikerhez csak segtennk kell msoknak ugyanazt elrni, amit mi is szeretnnk elrni. Ez az zlet nem arrl szl, hogy mennyit keresnk vele, hanem arrl, hogy hny embernek segtnk, s hny letet vltoztatunk meg.
A j hlzati marketing cgek egyik fontos rtkt abban ltom, hogy hangslyt fektetnek az emberek lmainak megvalstsra s meglsre.
Egy hlzat gazdasgi rtke = a felhasznlk szmnak ngyzetvel
rtelmesebb dolog egy hlzat felptsn munklkodni, mint kemnyen dolgozni egynileg. Kpzeljk csak el, hny sziklt tudnnk elhordani egyedl A-bl B-be, s hnyat, ha kilencen szlltjuk a kveket! Jllehet csak 10-10%-ot keresnk a tbbi nyolc ember munkja utn, de ezt a 80%-ot viszont munka nlkl kereshetjk meg.
Az zleti vilgban mindig lesznek megrgztt individualistk, de sokkal fnyesebb jvt s tbb profitot jsolok azoknak a vllalkozsoknak, ill. egyneknek, akik hlzatban dolgoznak.
A hlzati marketing eltt fnyes jv ll. Olyan gazdasgi vltozsoknak nznk elbe, s olyan fejldsi trendek vannak rvnyben jelenleg, amelyek egyre tbb embert vonzanak ebbe a vllalkozsi tpusba. me nhny a szerintem vrhat gazdasgi vltozsokbl s trendekbl.
- az emberek tbb szabadsgra, szabadidre vgynak
- az emberek gazdagabbak akarnak lenni
- az egyni nyugdj-portfolik megsznnek
- egyre tbben veszik szre a vltozsokat a vilgban
A kvetkez lpseket ajnlom azoknak, akik gy gondoljk, hogy elmlkeds, lmodozs helyett cselekedni kellene.
1. Hatrozzk el, hogy vltoztatnak az letkn!
2. Kezdjenek mellkllsban hlzati marketinggel foglalkozni! Min. 6 hnapig a mentoruk utastsai szerint prbljanak dolgozni.
3. Ragaszkodjanak a cljukhoz, dntskhz! A hlzati marketingben azok nem sikeresek, akik hamar feladjk.
4. Tanuljanak gy, mintha az letk fggne tle, hiszen valban ez az igazsg.
5. lmodjanak nagyokat s sose vesztsk szem ell az lmaikat!
Ha cselekvsre sznta el magt vagy csak mg tbb informcit szeretne, krem nyugodtan keressen!
Lehetek a segtje!?
St gnes
20/8239-964 begin_of_the_skype_highlighting 20/8239-964 end_of_the_skype_highlighting
sutiket@gmail.com
|