Mieltt rszleteznm, hogy pontosan mit is csinlunk, azeltt nhny rvet megemltenk tevkenysgnk mellett tvirati stlusban.
- Cgnk forgalma, valamint a Magyarorszgon eltlttt id bizonytja, hogy nem tallgatunk. Nagyon komoly igny van rnk. Ez az igny a jvben sokkal marknsabban fog megjelenni. Vilgszerte errl a trendrl beszlnek a szakemberek.
- Mirt fogyasztjk szvesen a termkeinket? Alapveten azrt, mert kivlak. Tovbb azrt, mert van lehetsg knyelmes, idt sprol vsrlsra (telefonon, interneten, futrszolglatot ignybe vve).
- Mert lehetnek "ingyen" a termkek. Pontosabban fogalmazva. Az ABC-ben nincs lehetsgem megdolgozni a krumpli, a kenyr, a mospor rrt. Ha gy lenne, akkor senki sem nlklzne. Itt van lehetsgem a termkek promzsval (nem elads!) nemcsak a sajt fogyasztsom rrt megdolgoznom, hanem mg sokkal-sokkal tbbrt is.
- A krnyezetnk az elmlt 20 vben tbbet vltozott, mint az elmlt 2000 vben. Ezt senki sem vitatja. Tpllkaink tpanyag tartalma jelentsen cskkent. Ez is TNY, nem a szeretem vagy nem szeretem krds. Valahonnan ptolni kell a hinyt. Ezt egyre tbben ismerik fel. Ha mr ptolom, akkor az egyik fontos krds a minsg, a msik, hogy mennyirt. A hlzatunkban kifogstalan minsg termkek vsrolhatak, s van lehetsg megdolgozni az rrt, lehet ingyen, vagy akr mg extra jvedelemre is szert tehetek...jelentheti a meglhetsemet.
- Nemzetkzi TREND, hogy $Millirdok mlenek t a kemiklik fell a termszetes anyagok piacra.
- gy hozhatunk ltre egy "bevtelt termel gpezetet", hogy nem kell magunkra venni a munkaadssal jr terheket. Ez minden idben jelents elny a hagyomnyos vllalkozsokkal szemben. Magyarorszgon pusztn a munkltati terhek rengeteg vllalkozst tesznek tnkre napjainkban is. A multik "harcolnak" azrt, hogy admentessget kapjanak az llamtl.
Ha ketten szeretnnk ltrehozni egy 50 fs knyvel cget, hogyan csinlnnk? Kitalltuk. Mirt? Mert szeretnnk pnzt keresni, haladni. Keresnnk a tevkenysghez helyet, megfelel ingatlant. Szmba vennnk, hogy milyen munkatrsakra van szksgnk (gazd. vezet, knyvelk, jogsz, kapcsolattart stb.). Mindketten megvizsglnnk a krnyezetnket, hogy ismernk-e olyanokat, akikel szvesen dolgoznnk egytt. Tjkoztatnnk ket szndkainkrl, ajnlatot kldennk szmukra, majd megbeszlnnk a felmerl krdseket. Akit rdekel ajnlatunk, azzal egytt dolgoznnk.
Ez a mi munknk a hlzatban is. gy fzzk ssze azokat a krtykat (fogyasztkat), melyek azokhoz az emberekhez kerlnek, akik krik a termket, s intelligens, knyelmes, a legolcsbb, garancit is tartalmaz mdon akarnak vsrolni.
- El tudja kpzelni, hogy az n krnyezetben 200-300 emberhez el tudunk juttatni informcit?
- El tudja kpzelni, hogy kzlk lesz 3-5 olyan ember, akit ez sokkal komolyabban rdekel a fogyasztsnl?
Tudja, hogy ez mit jelent az n szmra anyagilag? ----- Akr 1-1,5 MFt-ot havonta!
Amikor ezt megrtettem, csak egyetlen krds volt a fejemben, mert azt mr tudtam, hogy megcsinlom. A krds az volt, hogy miknt tallom meg azt a 3-5 embert. De ez megtanulhat, s minden lpsnl segtenek a tapasztalt szponzorok, vezetk, eszkzk, rendezvnyek, DVD-k, knyvek.
Nlunk az lehet eredmnyes, aki komolyan veszi sajt magt. Mert a munka ugyanaz, mintha knyvelirodt csinlnnk, ha varrodt vagy COOP ABC-t hoznnk ltre. Informcit adunk embereknek, majd meghagyjuk szmukra a dnts, a vlaszts lehetsgt.
Nem adunk el termket, nem gyzkdnk senkit.
Mi PROMZUNK!
Ha cselekvsre sznta el magt vagy csak mg tbb informcit szeretne, krem nyugodtan keressen!
|